QIQO lanceert het nieuwe alternatief voor koffie

Drie jonge ondernemers lanceren een natuurlijke,warme energiedrank.

Antwerpen - Drie Antwerpse ondernemers lanceren QIQO, een natuurlijke, warme energiedrank en hét  alternatief voor koffie. QIQO bevat guarana en mate, twee stimulerende ingrediënten uit Zuid-Amerika. QIQO is honderd procent natuurlijk en suikervrij. De ingrediënten zorgen voor een geleidelijke energieboost, zonder een terugval.

Een zorgvuldig geselecteerde mix
De warme energiedrank QIQO combineert  het beste van twee werelden: een energie-boost van koffie en het  natuurlijke karakter van thee. Je lost één zakje poeder op in 200 ml warm water en geniet van een lekkere opkikker. QIQO dankt zijn opwekkend effect en smaak aan de Zuid-Amerikaanse ingrediënten mate en guarana. Mate is afkomstig van de Yerba Mate plant, en zit boordevol  vitaminen en antioxidanten. Bovendien is het  de nationale drank van Argentinië. Guarana is afkomstig van de Guarana-bes en bevat guaranine, een equivalent van cafeïne. Beide ingrediënten hebben hun oorsprong in het Amazonewoud, en staan erom bekend je alertheid te bevorderen en vermoeidheid tegen te gaan. Om QIQO een frisse en fruitige smaak te geven voegden de makers een natuurlijk granaatappelaroma toe.

Kris De Corte, mede-oprichter van QIQO: “We hebben ruim de tijd genomen om de perfecte ingrediënten te selecteren en de juiste mix te bekomen voor deze nieuwe drank. Met QIQO bieden we een functioneel maar ook lekker product aan, met natuurlijke ingrediënten en zonder een grammetje suiker. Ons testpubliek beschrijft de smaak als uniek en helemaal nieuw. Daarom adviseren we iedereen om QIQO in het begin zeker twee keer te proeven.”

Perfect voor op de werkvloer
QIQO wil het Zuid-Amerikaanse karakter van de drank ook naar de werkvloer brengen, als een uitstekend alternatief voor koffie of thee.

Amaury Timmermans, CEO (Chief Energy Officer): “Met QIQO willen we mensen positieve energie geven en lange, vermoeiende werkdagen opfleuren.Tijdens onze studies merkten we al dat er geen alternatieven zijn voor koffie, en ook op de werkvloer is er geen ander aanbod. En na een derde koffie heb je wel eens zin in iets anders. Dit was voor ons de drijfveer om QIQO te creëren. ”

Je kunt QIQO online bestellen via  www.drinkqiqo.com. Wie helemaal weg is van de nieuwe energiedrank kan kiezen voor een abonnementsformule en ontvangt maandelijks een portie positieve energie in de brievenbus.

QIQO maakt deel uit van de Start it @kbc community, die innovatief en schaalbaar ondernemerschap ondersteunt.

QIQO_PressRelease_Groeiplannen.pdf

QIQO_PressRelease_OnsVerhaal.pdf

QIQO_PressRelease_Product.pdf

About QIQO

QIQO is a hot, natural energy drink. By combining all the goodness of Guarana, Mate and Pomegranate, QIQO gives you a healthy physical and mental energy boost – same same as coffee, but different. QIQO is 100% natural and contains 0 sugar.

Get a QIQO on www.drinkqiqo.com , share the positive vibe around you, and make every day feel like a Friday (except Monday, Mondays will be Mondays).

First slide

"What Else?" we thought after our third coffee on a rainy Tuesday in November. The three of us were finishing our studies, which included a lot of studying and paper writing, and we were feeling the afternoon dip monster creeping up again. We drank coffee on a regular basis, but somehow we wanted something different from time to time. Having energy drinks every afternoon wasn't the most sustainable solution and teas didn't really get the job done. So the three of us decided to create our own coffee alternative: a hot, natural energy drink. During a couple of years we traveled the world (just kidding, we googled a lot) searching for the best ingredients and creating the best taste, to finally bring you QIQO: a hot, natural energy drink.

Antoon van Brabantstraat 4, 2630 Aartselaar

www.drinkqiqo.com